papaparisis
---> Η ανάρτηση απόψεων και άρθρων δεν σημαίνει και υιοθέτηση των αναγραφομένων. <----

2017-05-15

Σ' αυτό τον αγώνα δεν είμαστε μόνες... Συγκλονίζει σύζυγος εκλιπόντος

Έχω και εγώ τον σύζυγό μου "εκεί πάνω"...... Την πιο δυνατή παρουσία της ζωής μου. Έφυγε ξαφνικά από ανεύρυσμα εγκεφάλου τον Ιούλιο του 2016.... Ήταν 58 ετών και εγώ 50. Είχε δουλέψει ασταμάτητα στον ιδιωτικό τομέα 38 ολόκληρα χρόνια...... Είχε αγωνιστεί, είχε κουραστεί πολύ και τώρα έρχεται ένας ανήθικος νόμος, που δεν τον σέβεται, να του κλέψει μετά θάνατον, τους κόπους και τον ιδρώτα του.... Ένας νόμος που αποτελεί αν μη τι άλλο πρωτίστως προσβολή νεκρού και μετά προσβολή για μας τα μέλη της οικογένειάς του...
Τυχαία ανακάλυψα την ύπαρξη του συλλόγου από μια εκπομπή που παρακολούθησα στο youtube...... Θέλω σας συγχαρώ για τις προσπάθειες και τις κινητοποιήσεις σας....... Είμαι και εγώ στη διάθεσή σας στον αγώνα για τα αυτονόητα.
Θέλω να πω επίσης σε όλες τις κυρίες που βρίσκονται στη θέση μου, ότι σ' αυτό τον αγώνα για μια αξιοπρεπή ζωή δεν είμαστε μόνες...... Έχουμε και τους συζύγους μας μαζί. Μπορεί να μην τους βλέπουμε αλλά θα είναι δίπλα μας.... Θα μας ενθαρρύνουν, θα μας παροτρύνουν, θα μας ανοίγουν τον δρόμο!!
Ξέρω ότι τα φτερά μας τώρα είναι κομμένα, οι πληγές μας ανοιχτές.... Είναι χρέος μας όμως να παλέψουμε για αυτούς και για τα παιδιά μας με όσες δυνάμεις έχουμε...... Τους το χρωστάμε!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΡΟΣΟΧΗ: ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ΜΟΝΟΝ ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ.
Οι απόψεις - τοποθετήσεις - σχόλια γίνονται με δική σας ευθύνη.