papaparisis
---> Η ανάρτηση απόψεων και άρθρων δεν σημαίνει και υιοθέτηση των αναγραφομένων. <----

2017-01-15

Υποψηφιότητα Υπτγου ε.α. κ. Δεβούρου Ι. για θέση "αντιπροέδρου" και "απλού μέλους" του ΔΣ της ΕΑΑΣ στις εκλογές της 19ης Φεβρουαρίου 2017

Δεβούρος Ιωάννης του Νικολάου Υποστράτηγος ε.α Υποψήφιος για αντιπρόεδρος και απλό μέλος του ΔΣ/ΕΑΑΣ  
Σύντομο Βιογραφικό: Γεννήθηκα το έτος 1959 στον Πειραιά. Το 1977 εισήλθα στην Στρατιωτική Σχολή Ευελπίδων (ΣΣΕ) από την οποία αποφοίτησα το 1981 ως Ανθλγος (ΕΜ). Αποφοίτησα από 'όλα τα σχολεία του Σώματος μου καθώς και την Σχολή Πολιτικού Σχεδιασμού Εκτάκτου Ανάγκης (ΠΣΕΑ) και Πολιτικής Προστασίας (Π.Π) της ΕΛ.ΑΣ (Χαϊδάρι Αττικής). 
Διετέλεσα διοικητής όλων κλιμακίων της ιεραρχίας, ανεξαρτήτων υπομονάδων και μονάδων του Σώματος μου. 
Υπηρέτησα σε επιτελικές θέσεις ως επιτελής (4η ΤΑΞΥΠ/4 ΕΓ,ΓΕΣ/ΔΕΜ-ΔΥΠΟΣΤΗ και ΑΣΔΥΣ).Τιμήθηκα με όλες τις προβλεπόμενες διαμνημονεύσεις και διακρίσεις λόγω θέσεων- βαθμού και χρόνου διοικήσεως μονάδος. Γνωρίζω σε καλό βαθμό την Αγγλική γλώσσα. Αποστρατεύτηκα με τον βαθμό του Υποστρατήγου. 
Είμαι παντρεμένος και έχω τρία (3) παιδιά. Ο Νικόλαος σπουδάζει ναυτιλιακά. Ο Ιωάννης υπηρέτησε την πατρίδα ως ΔΕΑ Ειδικών Δυνάμεων (Αλεξιπτωτιστής) και απολύθηκε πρόσφατα. Η θυγατέρα μου προετοιμάζεται για την συμμετοχή της στις πανελλήνιες εξετάσεις. 
Σκέψεις και προοπτική 
Αγαπητοί συνάδελφοι του Στρατού Ξηράς, των Σωμάτων ασφαλείας και ορφανικές οικογένειες των εκλιπόντων συναδέλφων μέλη της Ένωσης Αποστράτων Αξιωματικών Στρατού (ΕΑΑΣ).Στις εκλογές της 19ης Φεβρουαρίου 2017 για την ανάδειξη νέου ΔΣ, είμαι υποψήφιος για πρώτη φορά, για τις θέσεις του Αντιπροέδρου και απλού μέλους του ΔΣ/ΕΑΑΣ. 
Δυστυχώς τα τελευταία χρόνια βιώνουμε την εποχή της απαξίωσης των αξιών, της σήψης και της διαφθοράς. Την εποχή του ψεύδους, των αθετημένων υποσχέσεων των πολιτικών και της παγερής αδιαφορίας των αρμοδίων, για την επίλυση των προβλημάτων τα οποία οι ίδιοι δημιούργησαν. 
Το 2016 έφυγε αφήνοντας πίσω του ένα αίσθημα απογοήτευσης, εθνικής και προσωπικής κατάθλιψης. Η απάντηση μας σε όλα τα παραπάνω δεν είναι σε καμία περίπτωση η παραίτηση. 
Η νέα χρονιά 2017 ας γίνει αφετηρία αναγέννησης για την πατρίδα τον λαό και τον κλάδο μας. Πρέπει να πιστεύουμε στις δικές μας δυνάμεις και να αντικρούσουμε το μέλλον με αισιοδοξία, αυτοπεποίθηση και ελπίδα. 
Να ενισχύσουμε με την ψήφο μας την Ένωση, να την κάνουμε διεκδικητική με αγωνιστικό φρόνημα και κοινωνική ευαισθησία, αλληλέγγυα και ανταποδοτική στα μέλη της, μια ένωση αντάξια του κύρους και της προσφοράς μας προς την πατρίδα. 
Αγαπητοί μου συνάδελφοι είναι ώρα πράξεων και σκληρής προσπάθειας και όχι εγωκεντρικής κριτικής από τον καναπέ του σπιτιού μας. 
Η δύναμη της ΕΑΑΣ είναι τα μέλη της, ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ. 
Μπορούμε να κοιτάξουμε μπροστά με αισιοδοξία, προοπτική και ελπίδα, για εμάς, τα παιδιά μας και την πατρίδα. 
Δεν είμαι εδώ για τα μεγάλα λόγια. Είμαι εδώ για να προσπαθήσω με όλες μου τις δυνάμεις για τις καλύτερες ημέρες που μαζί θα δημιουργήσουμε. 
Στους συναδέλφους της ΕΛ.ΑΣ, μέλη της ΕΑΑΣ θέλω να δηλώσω ότι τους σέβομαι και τους τιμώ ιδιαίτερα καθόσον ο πατέρας μου Νικόλαος Δεβούρος υπηρέτησε επι 37 χρόνια την πατρίδα ως αστυφύλακας και στην συνέχεια ως αξιωματικός της ΕΛ.ΑΣ.  Αποστρατεύτηκε με τον βαθμό του αστυνομικού διευθυντή Α’. 
Σας καλώ και σας παρακαλώ για την συμμετοχή σας στην εκλογική διαδικασία. 
Ζητώ την ψήφο σας και σας δηλώνω ότι θα προσπαθήσω με όλες μου τις δυνάμεις μου να φανώ αντάξιος της τιμής και της ευθύνης που θα αναλάβω. 
Να είστε βέβαιοι ότι και μετά τις εκλογές θα είμαι παρών και θα σας κοιτώ στα μάτια. 
Με εκτίμηση, σεβασμό και αγάπη. 
Υπτγος ε.α. Δεβούρος Ιωάννης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΡΟΣΟΧΗ: ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ΜΟΝΟΝ ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ.
Οι απόψεις - τοποθετήσεις - σχόλια γίνονται με δική σας ευθύνη.